زمان کاری ما
کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، قبل از ارسال پیام یا ارتباط با بخش پشتیبانی درب استور، بخش سوالهای متداول را ملاحضه فرمایید و در صورتی که جواب خود را پیدا نکردید، با ما تماس بگیرید.
(پاسخگویی ۹ الی ۱۸ شنبه تا پنجشنبه) در موارد اورژانسی باستثناء روزهای ذکر شده درب استور، در الباقی ایام تعطیل، پاسخگوی مشتریان گرامی خواهد بود.
روزهایی که در طول سال به دلیل تعطیلی، درب استور هیچگونه پاسخگویی، سرویسدهی و خدماتی ندارد، به شرح زیر است:
- ۱۳ فروردین
- ۱۴ خرداد
- (تاسوعا)
- (عاشورا)
- (اربعین)
- (رحلت حضرت رسول اکرم)
- ۲۲ بهمن
چگونه سفارش خود را درب استور ثبت کنم؟
- وارد سایت درب استور شوید.
- روی حساب کاربری من (ثبت نام – ورود) کلیک کنید.
- پس از عضویت وارد پروفایل خود شوید.
- از طریق لینک محصولات یا جستجوی کالا کالاهای مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید.
- لطفا کلاس حمل و نقل خود را انتخاب کنید (باربری ، تیپاکس) .
- آدرس استان ، شهرستان ، و آدرس پستی خود را به درستی وارد کنید.
- پروسه خرید را ادامه دهید و صورتحساب را از طریق فاکتور ارائه شده ادامه دهید.
- مبلغ نهایی را از طریق درگاههای آنلاین بانک تسویه کنید.
- بعد از پرداخت موفق، از طرف سایت درب استور پیامک اتمام خرید را دریافت خواهید کرد.
چگونه محصول برای من ارسال می شود؟
- بسته بندی مرسوله
- ارسال توسط وانت یا خاور
- قرار دادن بارنامه در بخش دانلودها (پروفال کاربری مشتری)
چگونه می توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟
- وارد سایت درب استور شوید.
- روی گزینه حساب کاربری من کلیک کنید و وارد حساب خود شوید.
- در این قسمت با زدن روی گزینه سفارشها میتوانید جزییات سفارش خود را ببینید.
- میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.